Képzés célja: A vállalatok gyakorta kerülnek olyan helyzetekbe, amikor a fogyasztókról, versenytársakról, beszállítókról az egyéb gazdasági szereplőkről speciális információkra van szükségük annak érdekében, hogy egy adott marketing jellegű problémát sikeresen kezeljenek. A hagyományos kutatási módszerek mellett egyre jobban teret nyernek a speciális technikák (kísérletek, műszeres megfigyelések, hibrid módszertanok, neuromarketing, online marketing), amelyek alkalmazása sokáig nem képezte részét a gyakorlatnak. Speciális vállalati piaci, üzleti, marketing problémák megoldására irányuló kutatások indításához és lebonyolításához szükséges szakmai ismeretek.
Képzési idő: 20 óra
Jelentkezési határidő: Folyamatos
Képzési díj: Kérjen ajánlatot!
Képzés helyszíne: Miskolci Egyetem/a megrendelő által kért helyszín
Főbb témakörök – tárgyak: Kutatási probléma meghatározása, kutatási célok, kutatási kérdések – Kutatási brief és kutatási terv készítés – Szekunder marketingkutatás – Hagyományos kvalitatív kutatások (fókuszcsoport, mélyinterjú) – Alternatív kvalitatív kutatások – Kérdőíves vizsgálatok (személyes, telefonos) – Online kvantitatív kutatás – Neuromarketing, műszeres megfigyelések – Egyéb speciális kutatási technikák