A marketingkutatás korszerű módszerei

Képzés célja: A vállalatok gyakorta kerülnek olyan helyzetekbe, amikor a fogyasztókról, versenytársakról, beszállítókról az egyéb gazdasági szereplőkről speciális információkra van szükségük annak érdekében, hogy egy adott marketing jellegű problémát sikeresen kezeljenek. A hagyományos kutatási módszerek mellett egyre jobban teret nyernek a speciális technikák (kísérletek, műszeres megfigyelések, hibrid módszertanok, neuromarketing, online marketing), amelyek alkalmazása sokáig nem képezte részét a gyakorlatnak. Speciális vállalati piaci, üzleti, marketing problémák megoldására irányuló kutatások indításához és lebonyolításához szükséges szakmai ismeretek.

Képzési idő: 20 óra

Jelentkezési határidő: Folyamatos

Képzési díj: Kérjen ajánlatot!

Képzés helyszíne: Miskolci Egyetem/a megrendelő által kért helyszín

Főbb témakörök – tárgyak: Kutatási probléma meghatározása, kutatási célok, kutatási kérdések – Kutatási brief és kutatási terv készítés – Szekunder marketingkutatás – Hagyományos kvalitatív kutatások (fókuszcsoport, mélyinterjú) – Alternatív kvalitatív kutatások – Kérdőíves vizsgálatok (személyes, telefonos) – Online kvantitatív kutatás – Neuromarketing, műszeres megfigyelések – Egyéb speciális kutatási technikák

 

 

Nincs választható képzésalkalom.

Oszd meg ismerőseiddel


Hasonló képzések

  • Az Autocad programcsomag használata

    Ez a képzés arra szolgál, hogy résztvevők megismerkedjenek az AutoCAD programcsomaggal. A 3 napos, összesen 24 órás képzés a Miskolci Egyetemen kerül megrendezésre. A képzés során a résztvevők megtanulják az AutoCAD program használatát, beleértve a felületét, koordináta rendszereket, parancsokat, rajzelemek létrehozását és módosítását, rétegtechnikát, szöveg- és méret stílusokat, blokk-technikát, archiválást és plottálást. Felvételi követelmény a műszaki alapismeret.

  • AutoForm autóipari lemezalakító tervező és végeselemes modellező rendszer

    A képzés célja az AutoForm programrendszer mélyebb ismereteinek átadása. A Miskolci Egyetemen zajló képzés során a résztvevők megismerik az AutoForm programrendszer szolgáltatásait, az autóipari tervezési és gyártási folyamatokat, valamint konkrét technológiai és szerszámtervezési példákon keresztül tanulnak. Felvételi követelmény az műszaki diploma.

  • Atomerőművi üzemeltetési szakmérnök

    A Paks II. Akadémia 2 féléves képzése az atomerőmű technológiájáról és üzemeltetéséről nyújt szélesebb ismereteket. Célja szakmérnökök képzése, akik egyszerűbb üzemeltetési, vezetési és hatósági feladatokat végezhetnek az atomerőművek területén. A képzés helyszíne a Miskolci Egyetem, és végén atomerőművi üzemeltetési szakmérnöki végzettséget szerezhetnek a résztvevők.